marketing

Marketing pod palmami, aneb kubánské osvěžení

Když jsem se před lety poprvé ocitla na Kubě, zůstala jsem ohromeně stát a s údivem zírala na to, jakou formu má marketing v komunistické zemi. Přímo přede mnou, ve stínu palmy - možná proto, aby barvy déle vydržely, se na mě z billboardu usmívá tvář nejznámějšího revolucionáře Che Guevary, na popředí pak nejsilnější kubánský marketingový slogan VIVA LA REVOLUTION! Žasnu nad formátem a digitálním tiskem. Považovala jsem to za nutnost režimu, připomenout cestovatelům hned u letiště, že tradice a hrdinové se tu ctí, ale přepočítala jsem se.

Štítky: 

Jak si přilákat nové zákazníky pomocí sociálních sítí?

Jistě tušíte, že prezentovat svou značku pouze na webových stránkách v dnešní době zdaleka nestačí. Sociální sítě v online světě hrají velkou roli a je třeba se přizpůsobit situaci.
 
Jaké informace a jakým způsobem je sdílet, abychom dosáhli co největší efektivity?
 

Štítky: 

Průměrné je mrtvé

Kolik času máte na vyhodnocování komunikace všech značek, které se perou o vaši pozornost? Do jaké míry jste ochotni posuzovat jejich komunikační sdělení? Co děláte se všemi těmi zprávami, které buší do vaší hlavy?
 
Dnešní doba je vyhrocenou dobou, kdy kromě zvyšujícího se tlaku na náš výkon v zaměstnání, se hystericky zvyšuje boj o naši pozornost ze strany všech možných značek, které touží po tom, abychom si je koupili. 
 

Štítky: 

Senioři? Jsou mezi námi a jsou aktivní a atraktivní

Dnes ráno jsem si prolítl zprávy (čt24; mimochodem zkrátili články, takže předpokládám, že moje tvrzení, že lidi nechtějí číst, se potvrzuje) a z nich na mě hned vyskočili senioři. A nebylo jich málo! Hned 3 články o tom, jak jich je víc a víc a za chvilku jich bude nejvíce na celém světě... :-)

Štítky: 

Subscribe to RSS - marketing