koučink

Storytelling aneb nemusíte prodávat, ale mluvte tak, aby ostatní kupovali.

Storytelling je rozprávění, vyprávění příběhů, často s improvizací. Je to návrat k tradici vyprávění. Všichni z nás si pamatujeme školní povinnou četbu - pověsti od Aloise Jiráska, pohádky Němcové či Erbena. I z dob dávno minulých jsou postavy, které vypráví své příběhy. A co třeba příběh o  Šeherazádě, vypravěčce, která vypráví svému manželovi každou noc nový příběh bez konce, jen aby unikla popravě.
 

Štítky: 

Čistý koučink

Na obchodních jednání, na kterých prodáváme naše marketingové služby postavené na koučovacích principech, stále častěji slyšíme od manažerů, že koučink vyzkoušeli a nefunguje. 
Nevím, možná se mi to jen zdá, ale slova kouč, koučink a koučování se stávají v našich zemích slovy, které přestávají mít punc profesionality. Dokonce slýchávám od lidí, kteří dříve koučinku věřili, slova, že koučink nefunguje, že není dlouhodobý, že to je prostě k ničemu. 

Štítky: 

Pokládáte otázky?

My lidé moc rádi mluvíme a velmi neradi se ptáme. Položili jste někdy klientovi otázku? Pokládáte klientům i nepříjemné otázky? Opravdu je pokládáte? 

 
 
Otázky: 
Co chcete kampaní dokázat? 
Jaký je cíl dané kampaně? 
Jaký je OPRAVDU cíl dané kampaně? A co ještě?
Co si od toho slibujete přímo vy? 
A co si od toho slibuje obchodní ředitel a co majitel?
A jak si myslíte, že to bude vypadat, až kampaň odezní?   
Až bude po kampani, čím jí budete hodnotit?

Štítky: 

Subscribe to RSS - koučink