Reference

TOP Projekty 

CO SE NÁM OPRAVDU POVEDLO

Case studies

Aplikace pro ABB

Nabídli jsme nízkonákladové řešení aplikace v html kódu. Sloužila jako interaktivní průvodce veletržním stánkem a zobrazovala se nejen na dotykové obrazovce přímo na stánku a v iPadech usměvavých hostesek, ale také na chytrých telefonech všech návštěvníků.

Lodičkový sprint 2013

Úspěšný příklad cross-proma s velkým mediálním dosahem. Tohle byl náš sen, který jsme nakonec uskutečnili pro značky Philips, Frisco a InterContinental.

Mysli na Myslbek

Povedla se nám velká soutěž o Fiat 500. Kampaň přinesla 20% nárůst návštěvnosti nákupní galerie ve sledovaném období oproti minulým srovnatelným obdobím. 

Hledáme tým

Využili jsme internetu a sociálních sítí. Při minimálních nákladech jsme dosáhli obrovského virálního efektu a vysoké sledovanosti soutěže. Podpora značky mezi amatérskými sportovními týmy v celé ČR. Během prvních 14 dní se přihlásilo přes 250 týmů.

Další top projekty

TIME FOR HAPPIER STORIES

Na základě několika workshopů a focus groups jsme pro značku LINET navrhli a později zrealizovali novou image komunikaci pod názvem Time For Happier Stories. Globální komunikace obsahuje slogan, nový grafický layout a 4 image videa.

Webové stránky SOPO

Základním prvkem firemní prezentace jsou kvalitní a dobře propracované webové stránky. Pro společnost SOPO jsme navrhli nový korporátní styl a také nové webové stránky. Kladli jsme důraz na obsah a otevřenost vůči klientům. Webové stránky zapadají do nové koncepce komunikace, kdy se společnost SOPO více prezentuje odborné veřejnosti na sociálních sítích a odborných fórech.

ML prezentace společnosti

Pro společnost SOPO jsme připravili sofistikovanou firemní prezentaci v HTML. Spolu s růstem a prestiží evropského lídra v oboru výroby rotorů a statorů, přestala společnosti stačit pouze klasická prezentace v PowerPointu. Výsledkem realizace je interaktivní prezentace, postavená přímo na míru obchodnímu oddělení v moderním vzhledu, kopírující korporátní layout.  Prezentaci je možné využívat online i offline a to ve třech jazycích.

TV SPOT PROSTAMOL UNO

Připravit a zrealizovat TV spot - to byla naše práce v rámci této zakázky. Jako výkonná produkce jsme doručili tvorbu tohoto spotu od A do Z.

ADIDAS TEAM5 CHALLENGE

Uskutečnili jsme československý turnaj malé kopané. Nejlepší tým se účastnil mezinárodního fotbalového turnaje, jehož vítězi se utkali se Zinedine Zidanem. BTL podpora uvedení nové kosmetické značky na trh.

Galavečer Louis XIII de Rémy Martin

Galavečeře s degustací prémiového koňaku Louis XIII v kapli Sacre Coeur 24. března 2015 za účasti mezinárodní ambasadorky Lauren-Becket Barbier.

REEBOK CROSSFIT

Realizovali jsme BTL akce se specifickým recruitmentem, kdy jsme mimo jiné oslovili i českou armádu, policii, hasiče. Představení Crossfitu v ČR.

LADYMARIN

Na trh jsme uvedli nový doplněk stravy pro ženy. Kampaň zdůrazňovala všechny krásné momenty užívání si života. Launch výrobku pro farmaceutickou společnost

VIP shopping

Jako první jsme do Čech přivezli tento luxusní, obchodně orientovaný event. Event byl realizován pro Nákupní galerii Myslbek. 

VIDEO Pro.Med.CS Praha

Vytvořili jsme moderní video se speciálními efekty v podobě virtuálního studia nebo 3D modelace. Korporátní video pro farmaceutickou společnost, které bylo přeloženo do 7 světových jazyků.

STYLISTKA K VAŠIM SLUŽBÁM

Další české prvenství. Přišli jsme s konceptem pro ženy, který brzo převzaly i další obchodní centra. 

TV SPOT LOSEPRAZOL

Také s kamerou to umíme. TV spot s dobře zvládnutou technologicky náročnou výrobou a postprodukcí (3D efekty ve spojení s živým hercem).