Pondělí, 3. Duben 2017

3 nejdůležitější věci na soc. sítích: obsah, obsah a obsah

Autor: 

Jistě tušíte, že prezentovat svou značku pouze na webových stránkách v dnešní době zdaleka nestačí. Sociální sítě v online světě hrají velkou roli a je třeba se přizpůsobit situaci. Jaké informace a jakým způsobem je sdílet, abychom dosáhli co největší efektivity?

Tipy na ideální obsah

Dle 10 základních pravidel je nejdůležitější obsah a sdílení přizpůsobit cílové skupině. Statistiky sítě napoví, kdy jsou vaši fanoušci nejaktivnější, jakého jsou pohlaví a věku a odkud pochází. Postupem času vysledujete, jestli je více zajímají odkazy na zajímavé články, fotografie nebo videa. Vizuální obsah je vždy více přitažlivý, dle statistik videa zvyšují proklik na web až o 40 %.

Dalším trikem je zmínit v příspěvku jinou stránku, jelikož tím automaticky oslovíte fanoušky dané stránky. Pokud zvolíte správnou firmu příbuzného oboru, můžete si tak snadno rozšířit základnu svých věrných zákazníků.

Pokud příspěvek vyvolá aktivitu dalších uživatelů, zvýší se jeho atraktivita a bude se zobrazovat více lidem. To můžete podpořit otevřenými otázkami – ptejte se sledovatelů na jejich názor, proste o jejich rady či přání a podpořte je v diskuzi. Nejenom, že tak zvýšíte dosah svých příspěvků, ale navážete se svými zákazníky užší vztah a zvýšíte svou důvěryhodnost.

Sociální sítě prodávají

Sociální sítě lze využít jak k budování povědomí o značce, tak ke komunikaci se zákazníky. Mimo to je možné sítě využít i přímo k prodeji. Výzkum ukázal, že příspěvky na soc. sítích ovlivnily 78 % dotazovaných spotřebitelů v rozhodování o koupi produktu. V praxi si to lze představit tak, že každý 10. nákup je proveden díky sociální síti.

Sociální sítě využívá 2.8 bilionu lidí, nejčastěji člověk aktivně využívá 2-3 najednou. Nejdřív si tedy ujasněte, kterou síť pro svou značku využít a kde vaše příspěvky budou mít nejvyšší ohlas. Pokud byste s ujasněním chtěli pomoci, rádi s vámi sejdeme na workshopu, na kterém vás koučovací metodou provedeme ke správnému nastavení vaší komunikace.